Dag 23 Brisbane

8 januari 2018 - Brisbane City, Australië

Vanmorgen zijn we naar Brisbane gereden. Eerst zijn we naar de Skydiveclub gegaan. Gaby had haar paspoort nodig voor een binnenlandse vlucht met haar moeder en had hem thuis gelaten. Iemand heeft hem naar de skydivesclub gestuurd waar we hem konden ophalen. Robin kent deze mensen van het skydiven. Hier zagen we bananenbomen, papaya, mango en andere vruchten palmbomen. Daarna zijn we naar het hotel gegaan om de koffers weg te brengen en even later kon reisgids Robin weer zijn hart ophalen. Hij leidde ons door het snikhete Brisbane maar we zagen weer mooie dingen, zoals het Artcentrum, het park met mooie lanen, boulevard en zwembaden met bijbehorende dieren. Hierna hadden we ons laatste etentje samen. Het was weer gezellig zoals de hele vakantie. We hebben het heel erg goed gehad samen. 2 verschillende culturen maar het mixte geweldig. Na het afscheid bij de parkeergarage waren Henri en ik weer met z'n tweetjes. Robin rijdt de camper terug naar Sydney en moet overmorgen weer werken en Gaby en Adele vliegen morgen naar Arlie Beach voor een 2daagse boottocht. Gaby moet maandag weer werken en Adele gaat verder naar Bali, Myanmar en komt dan weer terug in Sydney bij Gaby en Robin. Zij heeft nog tot 16 febr. vakantie. Wij vliegen morgen 2000 km verder noordwaarts naar Cairns.

1. Hilly Oldenbeuving:
    8 januari 2018
    Zo te lezen en te zien vermaken jullie je nog uitstekend. Geniet er nog maar even van
  2. Henny Steenbergen:
    9 januari 2018
    Mooi dat het goed klikt. Afscheid nemen is lijkt mij moeilijk . Maar de reis gaat weer verder. Veel plezier.