Dag 24 vlucht naar Cairns.

9 januari 2018 - Cairns, Australië

Ik begin dit land steeds leuker te vinden, en dan vooral de mensen. We gingen met zware koffers naar het station voor de trein naar het vliegveld. Ik moest met de zware koffer een trap op dus wachtte ik even op Henri tot hij me zou helpen. Maar er was een man die vroeg of hij de koffer naar boven zou dragen en pakte hem direct aan. Heel bijzonder. De vlucht ging voorspoedig en we wisten zelfs met de Uber ( soort goedkope taxi) naar de Airbnb te komen. Prachtig appattement van Nanci die er wel is maar we hebben onze eigen slaap- en badkamer en de rest kunnen we gebruiken. En we hebben een zwembad. Het is weer warm en nu ook vochtig maar niet te warm. Toen we naar het centrum liepen kwamen we bomen tegen met heel veel kabaal etin. We dachten aan kakatoes maar toen we goed keken zagen we honderden vleermuizen in de bomen. Op de terugweg hoorden we weer zoveel kabaal maar toen waren het kanaries of zo. Na het eten bij de Mexicaan kwamen we in een soort Chinese markt terecht. Toen we naar huis wilden spoelde het uit de lucht. Eerst hebben we nog wat gewacht maar later zijn we er toch maar door gegaan. Het was warme regen en door de plassen banjerend was dat ook warm. Toch aangenamer dan wanneer je er zo koud van wordt. Ik geloof dat we een warme nacht krijgen maar we hebben airco.

1. Martha:
    9 januari 2018
    Zal die kou hier straks wel weer wennen zijn!
  2. Hilly Oldenbeuving:
    10 januari 2018