Dag 8 vlucht naar Kuala Lumpur en Sydney

23 december 2017 - Beringin, Indonesië

Na een heerlijk ontbijt, pannenkoek met banaan, fruitshake, toast met scrumbled eggs, met aapjes in de tuin hebben we nog even wat kleren gekocht om het geld op te maken. Daarna met de taxi naar Medan, Kuala Nemu Airport. Wat een slechte wegen en wat een getoeter en kriskras door elkaar rijdend verkeer. Het was heel druk, we hebben er 5 uur over gedaan. Daardoor was het even stressen of we de vlucht gingen halen maar na de zoveelste check, check en dubbelcheck zitten we nu met een DE-koffie te wachten op de boarding. We vliegen 1 uur naar Kuala Lumpur en daarna nog 8 uur vliegen naar Sydney. Morgen om half 11 zullen we hopelijk Robin zien in Sydney voor het vervolg van onze reis. Indonesië is een land waar we vast nog een keer terug komen. Wat een vriendelijke leuke mensen. Ze zijn zo vrolijk en genieten van het leven zo te zien, ook al hebben ze niet veel, ze maken overal een feestje van vooral voor ons natuurlijk. Bukit Lawang is een fantastische plek, we waren graag langer gebleven.

1. Henny Steenbergen:
    23 december 2017
    Ik krijg er zo zin in . Maar Robin en Caby zien is ook wat waard . Weer een nieuwe belevenis.
  2. Petra:
    23 december 2017
    Mooi om de verhalen te lezen, veel herinneringen van 25 jaar geleden komen weer boven.
    Op naar een weerzien van Robin en Gaby, geniet er van. Wij genieten graag mee via de leuke blog.