Dag 5

21 december 2017 - Beilen, Nederland

we kwamen met een vlucht van Air Asia aan in Medan Indonesia. Ik weet nu hoe het moet voelen als je bekend bent. Iedereen keek me aan, kinderen werden heel verlegen van mij of lachten om mij. Mensen spraken mij aan en wensten ons welkom in Indonesië. Zo'n grote blonde vrouw is wel heel bijzonder. Wat een bekijks. Toen we aankwamen waren er veel vrouwen in paarse jurken en hoofddoeken. Ze kwamen praten en moesten met mij op de foto. We werden opgehaald met de taxi en de reis duurde 5 uur om in Bukit Lawang te komen. In Medan was het heel druk maar dat gaf ons mooi de tijd om rond te kijken. Wat een andere wereld! Heel veel hutjes met winkeltjes. Ieder woonhuis heeft een winkeltje om toch iets te verdienen. We gaan nu met een twee daagse trekking de jungle in. Dus 2 dagen niet bereikbaar en ik zal later verder gaan met mijn verhaal. De gidsen staan te wachten.

Ok, ik zal verder gaan waar ik gebleven was. We aten nasi onderweg en kwamen om ongeveer 10 uur aan in hotel bukit Lawang Indah. Er zaten allemaal mensen buiten op het terras te zingen en plezier te maken. Het duurde niet lang of we mochten erbij zitten en hadden een gezellige avond. We sliepen in onze hotelkamer onder de klamboe.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henny Steenbergen:
    21 december 2017
    Wat mooi maar ook spannend.
  2. Lenie:
    6 januari 2018
    Wat een prachtige foto, Hier de jungle in?