Dag 13 Bondibeach en Peruvian eten samen. Dag 14 met de camper weg. Dag 15 wijnproeverij

30 december 2017 - Golden Grove, Australië

We gingen met de trein en Uber naar Bondibeach. Dit is een heel bekend strand waar ook de tv serie Bondibeach lifeguards is opgenomen. Vanaf hier zijn we naar het volgende strand gelopen via een rotspad. Hier hebben we heerlijk relaxed. Thuis heeft Adele voor ons gekookt en kwam hun neef met zijn vrouw langs. Hij heeft gestudeerd voor rechter maar verdient nu meer als buschauffeur in Sydney. Het was heel gezellig.

De volgende dag moesten we uit ons geweldige appartement. Wat een uitkomst om hier je eigen huis te hebben zo dicht bij Robin en Gaby. We gingen met onze camper naar Huntervalley. Een mooie camping met kooktoestellen, bbq's, koelkasten, diepvriezers en een zwembad. Vandaag hebben we rondgereden door de wijnstreek en hebben bij een aantal wijnbedrijven hun wijn geproefd. Vanmiddag lekker gezwommen en geoefend met snorkelen wat we later nog gaan doen. We hebben heel wat afgekletst. Over Peru en over Nederland en over onszelf. Heel gezellig maar nu gaan we slapen. Morgen naar Newcastle om oud en nieuw te vieren.