Dag 16 naar Newcastle voor oud en nieuw.

1 januari 2018 - Newcastle, Australië

Na het opbreken zijn we naar Necastle verhuisd naar een prachtige camping helemaal omgeven door een groot meer. 's Middags zijn we naar Newcastle gegaan met de bus en hebben we gegeten en het mooie oude stadje en het bekende Newcastlestrand bekeken. Daarna weer naar het festivalterrein waar een band speelde aan het water. Om 9 uur waren ze uitgespeeld en begon direct het grote vuurwerk aan de andere kant van het water. Heel mooi. Daarna gingen we met de bus weer terug. Gelukkig zaten we vrij snel in de bus maar de terugweg duurde wel langer dan 2 uur doordat de hele mensenmassa naar huis wilde. De mensen zijn hier zo aardi en beleefd maarin de bus terug spanden deluidruchtige jongeren wel de kroon. Ze hadden veel lezier en lawaai. Toen zei één van de jongens tegen ons sorry voor het lawaai.

Terug op de camping was het bijna twaalf uur en konden we de champagne lostrekken die Robin op de wijnproeverijtoer had gekocht. Het was een vreemde ervaring dat je koud wordt van de airco in de bus maar niet van het weer buiten.

Happy Newyear to everyone 🎉😘😘😘🍾🥂

Vandaag weer verkast en inkopen gedaan. Robin zit heelijk te tokkelen en muziek te spelen op zijn gitaar en te zingen en de rest is digitaal sociaal bezig want we hebben hier wifi op de camping. De campings zijn erg mooi. Er zijn genoeg koelkasten, bbqs, kookplaten, picnictafels etc. en verharde plaatsen.

1. Ina Snel:
    1 januari 2018
    een gezond en gelukkig 2018 toegewenst !!! En wat een mooie reis maken jullie. Heel bijzonder. Groeten aan iedereeen en geniet nog lekker samen !!!
  2. Henny Steenbergen:
    1 januari 2018
    Ook van ons een gezond 2018 gewenst.