Dag 4 in KL

19 december 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Het is heerlijk weer hier. Soms in de zon wat warm. Vandaag het oude treinstation, het paleis van de Sultan, de Nationale Moskee, Petaling street met alle leuke kleine winkeltjes bekeken en we hebben geshopt in de Mall vlakbij ons Hotel. Ons hotel heeft een goede ligging direct aan de Shoppingmall en central station. We gingen met de taxi voor 1 euro en op de terugweg werden we afgezet, we moesten 2 euro betalen. Na onze Siësta ( want we hebben nog steeds wat last van de jetlag) hebben we heerlijk gegeten in een Indiaas restaurant.

1. Henny Steenbergen:
    19 december 2017
    Mooi hoor om jullie te volgen. 😀
  2. Ina Snel:
    20 december 2017
    Heel mooi.!!! Lekker genieten.🌞
  3. Martha:
    Leuk Egbertha! Geniet ervan.
  4. Lenie:
    6 januari 2018
    Ik lees nu pas je blok, wat heerlijk . Jullie zijn inmiddels al dagen verder . Wat interessant wat jullie mee maken..... dik afgezet. Ik dacht dat jullie dat niet zou overkomen. Haha